fbpx
Home » Sparta Rotterdam bedankt D&S Groep voor zes seizoenen partnership

Sparta Rotterdam bedankt D&S Groep voor zes seizoenen partnership

27 juni 2024 - 14:30

Na zes mooie seizoenen neemt de D&S Groep afscheid van het tenue van Sparta Rotterdam. Het Schiedamse vastgoedbedrijf was vier jaar hoofdsponsor en sinds twee jaar als co-sponsor aan het tenue van Sparta Rotterdam verbonden.

Dave van der Meer, Commercieel Manager van Sparta Rotterdam, spreekt zijn waardering uit: “We danken de D&S Groep voor de samenwerking in de afgelopen zes seizoenen. Hierin hebben wij doelstellingen van zowel de club, het bedrijf als maatschappelijk in de omgeving kunnen volbrengen en kijken terug op een fijne en succesvolle periode. Tekenend voor de loyaliteit van de D&S Groep was de instap als hoofdsponsor na de degradatie in 2018, het openbreken van deze overeenkomst in de coronaperiode en de verbintenis als cosponsor in de twee recente seizoenen. Het logo van dit mooie bedrijf mag dan verdwijnen van de wedstrijdtenues van Sparta, D&S Groep blijft verbonden aan Sparta Rotterdam en Stichting de Betrokken Spartaan. D&S is in de voorgaande jaren namelijk ook een heel betrokken partner gebleken, als het gaat om de doelstellingen van De Betrokken Spartaan. De D&S-pleintjes zijn daar een prachtig voorbeeld van.”

John van Doorn, directeur D&S Groep, kijkt met plezier en trots terug op de jarenlange samenwerking met Sparta: “Sportief gezien is er de afgelopen jaren een heel mooie prestatie neergezet door de groei van de Eerste Divisie naar de afgelopen twee seizoenen in het linkerrijtje van de Eredivisie. Een ontwikkeling waar ik trots op ben. Bovendien heeft het D&S als multidisciplinaire vastgoedgroep landelijk gezien meer bekendheid gegeven.”

“D&S wil midden in de maatschappij staan. Daar heeft het partnership met Sparta zeker aan bijgedragen. Veel mensen uit de regio hebben op onze uitnodiging naar de wedstrijden kunnen kijken. Alleen al voor de Bok de Korver-tribune gaven we de afgelopen jaren zo’n 3.500 kaarten weg aan verenigingen in de wijde omtrek van Schiedam. Nog eens 1.600 D&S-gasten genoten vanuit de Business Seats in het Sparta-stadion van meer dan 90 wedstrijden. En misschien wel het belangrijkste: jaarlijks konden 15.000 kinderen de afgelopen jaren op diverse D&S-pleintjes na schooltijd onder begeleiding van De Betrokken Spartaan gratis sporten. Ik heb gezien hoeveel kinderen we samen blij gemaakt hebben, vanwege het feit dat zij met elkaar konden gaan sporten. Dat is namelijk helaas nog steeds niet voor ieder kind een vanzelfsprekendheid. Wij blijven dan ook sponsor van De Betrokken Spartaan en uiteraard ook betrokken bij de mooiste voetbalclub van Nederland. Sparta zit voor altijd in ons D&S-hart.” besluit John van Doorn.