Veelgestelde vragen bij seizoenkaartverkoop
Ja, dit is uitsluitend mogelijk in de Fanshop. Hiervoor dient u de seizoenkaart mee te nemen die u wenst over te nemen en een kopie van het ID-bewijs van deze seizoenkaarthouder.
Dit kan alleen als u in de Fanshop uw seizoenkaart gaat verlengen, geef dit VOOR het verlengen duidelijk aan bij de betreffende medewerker, dan wordt hier rekening mee gehouden en krijgt u de pas iets later thuisgestuurd
Gezinskaarten kunnen online (via www.spartakaartje.nl) NIET verlengd worden. Ze kunnen uitsluitend verlengd worden in de Sparta Fanshop. Indien je te ver van de Sparta Fanshop woont om langs te komen vragen we je een email te sturen naar [email protected] om een alternatieve verlengwijze te bespreken.
In sommige gevallen worden onze bevestigingsmails gezien als SPAM. Controleer eerst je SPAM-box. Nog steeds geen e-mail? Stuur dan een mail naar [email protected] met de volgende gegevens: voor-en achternaam, geboortedatum en relatienummer.
Een Clubcardhouder heeft het recht om een kaart te kopen voor de thuiswedstrijden van Sparta Rotterdam, maar de Clubkaart is geen entreebewijs op zich. Met een Seizoenkaart heb je toegang tot alle thuiswedstrijden in de competitie en tot en met de 1/16 finale van de beker. Tevens kan je met jouw seizoenkaart ook (extra) kaarten kopen voor zowel de thuis- als uitwedstrijden.
Is jouw seizoenkaart niet zichtbaar in je Sparta account? Dan kan het zijn dat je jouw aankooprecht uit handen hebt gegeven, doordat je jezelf hebt gekoppeld aan een vriend/familielid. Controleer dit onder het kopje 'Familie / Vrienden koppelen'. Alleen de hoofdboeker kan seizoenkaarten verlengen. Wil je dit liever zelf doen? Ontkoppel jezelf dan uit de groep bij ‘Familie / Vrienden koppelen. Vervolgens zie je jouw eigen seizoenkaart wel staan bij ‘Mijn seizoenkaarten’ en kun je deze verlengen.
Ik weet mijn wachtwoord niet meer: Indien u niet (meer) kunt inloggen omdat u uw wachtwoord niet meer weet kun je door HIER te klikken uw wachtwoord opnieuw aanmaken.
Indien u nog steeds geen e-mail ontvangt voor het aanmaken van een nieuw wachtwoord dan verzoeken we u te mailen naar [email protected].
Heb je jouw seizoenkaart (online) verlengd? Wacht nog tot eind juni. Mocht je de seizoenkaart dan nog niet ontvangen hebben, neem dan contact op met [email protected]
Vermeld in de mail a.u.b. uw klantnummer, volledige naam en geboortedatum.
Heb je een nieuwe seizoenkaart gekocht? Het versturen van de seizoenkaart kan tot twee werkweken duren nadat de bevestiging is ontvangen. Mocht je de seizoenkaart dan nog niet ontvangen hebben, neem dan contact op met [email protected]
Vermeld in de mail a.u.b. uw klantnummer, volledige naam en geboortedatum.
Het is vanaf zaterdag 21 juni pas mogelijk om nieuwe of extra seizoenkaarten te kopen.
Het is vanaf maandag 14 april mogelijk om jouw seizoenkaart te verlengen! Dit kan via www.spartakaartje.nl of in de Sparta Fanshop.
Sparta Fanshop
Als je kiest om jouw seizoenkaart te verlengen in de Sparta Fanshop vragen we je om met het volgende rekening te houden:
- Neem je huidige seizoenkaart óf deze brief mee;
- Neem je legitimatiebewijs mee (hier kan om gevraagd worden);
- De Fanshop is geopend van dinsdag t/m zaterdag van 11.00 – 17.00 uur;
- Je kan in de Fanshop contant of per PIN betalen;
- In de meeste gevallen krijg je jouw nieuwe seizoenkaart gelijk mee*;
- Op zondag 4 mei (Sparta - FC Twente) en zondag 18 mei (Sparta – PSV) is het NIET mogelijk je kaart te verlengen.
* (Bij drukte en/of wijzigingen van gegevens wordt de seizoenkaart alsnog later opgestuurd)
Online Verlengen via www.spartakaartje.nl
Als je kiest om jouw seizoenkaart online te verlengen via www.spartakaartje.nl moet je twee stappen doorlopen:
Seizoenkaart verlengen
- Klik op ‘Seizoenkaart Verlengen’ dat je direct op spartakaartje.nl ziet staan;
- Kies de seizoenkaart die je wilt verlengen;
- Klik op ‘Verder’ en rond je betaling af, dit kan met iDeal of Creditcard;
- Je krijgt de seizoenkaart voor 1 augustus 2025 per post opgestuurd.
Belangrijk is te melden dat als jij in een groep zit met andere supporters of familieleden dat alleen de ‘Hoofdboeker’ de kaarten kan verlengen. Wil je dit zelf doen, klik dan eerst op ‘Familie/Vrienden koppelen’ en ontkoppel jezelf (tijdelijk) uit de groep.
Jouw seizoenkaart kan je verlengen tot en met woensdag 11 juni 2025, 17.00 uur.
Ja, bij bestelling van de seizoenkaart ontvang je een klein presentje.
Het is vanaf zaterdag 21 juni pas mogelijk om nieuwe of extra seizoenkaarten te kopen.
Voor deze datum hebben eerst huidige seizoenkaarthouders de mogelijkheid om hun seizoenkaart te verplaatsen en daarna volgt een exclusieve voorverkoop van de niet-verlengde seizoenkaarten voor de supporters die op de wachtlijst staan.
Met de verzonden brief voor de seizoenkaartverlenging of jouw huidige seizoenkaart kan je terecht in de Sparta Fanshop. Belangrijk is wel om jouw gegevens goed te controleren en aan te vullen waar mogelijk. Wij verzoeken je om (een kopie van) je legitimatiebewijs mee te nemen.
Mocht er iets misgaan tijdens het bestelproces, dan kan dat meerdere oorzaken hebben. Houd er rekening mee dat het systeem de bestelling 30 minuten in het winkelwagentje vasthoudt, voordat jij de reservering weer kan zien en het opnieuw kan proberen. Mocht dit wederom niet lukken, dan kan je het beste contact opnemen via [email protected] Vermeld in een e-mail jouw klantnummer, NAW-gegevens en tegen welk probleem je aanloopt.
Nee, er kan uitsluitend in één keer worden afgerekend.
De prijs voor 67+’ers geldt voor supporters die op 1 juli 2025 67 jaar of ouder zijn. Voorbeeld: Ben je geboren op 3 juli 1958, dan ben je op 1 juli nog 66 jaar en kom je niet in aanmerking voor het 67+ tarief.
Voor huidige seizoenkaarthouders is er 14 juni van 11:00 uur tot 15:00 uur de mogelijkheid te verplaatsen van stoel en of tribune (op basis van beschikbaarheid).
Je seizoenkaart geeft toegang tot alle thuiswedstrijden in de reguliere competitie en de thuisduels tot en met de 1/16 finale van de KNVB-beker.
Het is mogelijk om met een seizoenkaart losse kaarten bij te kopen. Vanwege het aantal verkochte seizoenkaarten zal de verkoop van losse kaarten echter zeer beperkt zijn.
Ook voor uitwedstrijden kunnen kaarten (indien beschikbaar) gekocht worden.
Het is niet mogelijk om jouw bestelde seizoenkaart te annuleren. Zodra je de seizoenkaart bestelt, ga je een overeenkomst aan met Sparta. Deze overeenkomst is niet tussentijds op te zeggen.
Als u inlogt op www.spartakaartje.nl kunt u rechtsboven op het menu klikken om vervolgens naar 'mijn bestellingen' te gaan. Hier kunt u een pro-forma nota downloaden van uw aankoop. Er zijn geen andere documenten beschikbaar.
Gezinskaarten kunnen, indien er bij de vrije verkoop nog plaats is, uitsluitend gekocht worden in de Sparta Fanshop.
Een seizoenkaart tegen een lager tarief (67+ of 0 t/m 18 jaar) geeft alleen toegang voor personen uit de desbetreffende leeftijdsgroep. Een persoon die niet in deze categorie valt kan hier geen gebruik van maken.
Alle reserveringen verlopen op woensdag 11 juni om 17:00 uur. Je stoel is na deze datum NIET meer beschikbaar. De vrijgekomen plaatsen komen vanaf zaterdag 21 juni in de verkoop.
Het is helaas niet mogelijk om een parkeerkaart te kopen.
Op dit moment is er een wachtlijst voor een MiVa-seizoenkaart i.v.m. de beperkte capaciteit. Wil je op de wachtlijst komen, mail dan naar [email protected]