fbpx

Scania x Gebroeders Geelhoed B.V.

In deze rubriek delen wij good practices waarbij leden van onze Business Club zaken met elkaar doen en/of elkaar via Sparta hebben gevonden.

Lees meer hoe beide heren de onderlinge relatie met elkaar weerspiegelen op de manier van zakendoen binnen de Business Club van Sparta Rotterdam.

Aan de linkerkant Johan Nagtegaal van Scania Nederland, een internationaal bekende leverancier van transportoplossingen zoals premium trucks en bussen. Aan de rechterkant Lars Geelhoed van Gebroeders Geelhoed B.V., een gespecialiseerde vervoerder van ADR en non-ADR producten over de weg, zowel nationaal als internationaal. Denk hierbij aan chemicaliën in bulk en het vervoer van cryogene en industriële gassen. Gebroeders Geelhoed B.V. is bij vele transportliefhebbers ook bekend vanwege hun populaire Instagram account.

Beide heren kennen elkaar al jaren en hebben mede daardoor een goede zakelijke band opgebouwd. Johan verklaart: ‘’Ik denk dat dat ontstaan is omdat we eigenlijk op dezelfde manier in de wedstrijd zitten en een bepaalde manier van zakendoen hanteren die we allebei prettig vinden.’’ Lars vult aan: ‘’Wij rijden inmiddels met 15 Scania Premium Trucks. Door de overeenkomsten in de manier van zakendoen die Johan omschrijft, is voor ons bij Scania een familiaal gevoel ontstaan. Daarnaast streven wij als bedrijf naar de beste kwaliteit van onze dienstverlening, en daar past een premium merk als Scania bij.’’

Johan Nagtegaal bezoekt namens Scania Nederland veelvuldig de wedstrijden van Sparta op Het Kasteel met zijn zakelijke relaties. Zo hebben ook de Gebroeders Geelhoed, Lars en Niels, via Scania hun eerste stappen gezet op Het Kasteel. Lars weerspiegelt zijn gevoel bij Scania op het gevoel dat zich voor hem in het eerste seizoen bij Sparta aan het ontwikkelen is: ‘’De eerste keer dat ik hier op Het Kasteel binnen kwam had ik al meteen een klik met heel veel mensen binnen de Business Club. Je komt hier met iedereen prettig in contact en zo had ik bijvoorbeeld meteen al een goed gesprek met een aantal mede-sponsoren en zelfs met een aantal spelers na de wedstrijd. En dat herken ik in onze manier van zakendoen, waarbij een klik erg belangrijk is en we vooral naar ons gevoel luisteren.’’

Het feit dat beide heren nu allebei op Het Kasteel rondlopen verbindt de relatie nog meer. Daarnaast legt het volgens Johan en Lars ook de gezamenlijke verbinding naar andere bedrijven. Johan licht toe: ‘’Als ik nieuwe bedrijven meeneem naar Sparta is de link naar Lars voor mij eenvoudig gelegd en stel ik ze makkelijk aan elkaar voor. Andersom geldt hetzelfde. Door het gemêleerde publiek is iedereen welkom bij Sparta en is het ook nog eens heel makkelijk om lijntjes te leggen en zaken te doen.’’